T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ESENYURT - Namık Kemal İlkokulu

eTwinning

May

2/A sınıfı Senem Köroğlu eşliğinde Artificial Intelligence Generation Of The Digital Age e twinning projesi kapsamında ‘semi conductör ai’ yapay zeka aracını kullanarak orkestra şefliği yaptılar

Şbt

2/A sınıfı E-Twinning projesi kapsamında Vidnoz yapay zeka uygulamasını kullanarak ilk astronot Alper Gezeravcı’yı konuşturdular.

Şbt

2/A sınıfı E-Twinning projesi -güvenli internet günü etkinliği kapsamında Copilot uygulaması kullanımı.

Haz

Projemiz, öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirmek, kendilerini ifade etme becerilerini artırmak ve farklı alanlarda deneyim kazanmalarını sağlamak amacıyla tasarlanmış bir projedir. Projemiz, öğrencilerin aktif katılımıyla belirlenen etkinliklerin gerçekleştirilmesine odaklanmaktadır. Öğrencilerimizin eğlenceli ve interaktif bir öğrenme deneyimi yaşamalarını sağlarken aynı zamanda işbirliği, iletişim ve problem çözme becerilerini geliştirmelerine de olanak tanımaktadır.

Haz

“Dijital Çağın Alfa Kuşağı Çocukları” Projemiz ile yeni nesil alfa kuşağı çocuklarına VR (Virtual Reality) sanal gerçeklik gözlükleri ile dijital sınıf içi sanal deneyimler yaşatmak, yenilikçi eğitim ve öğretim paradigmasını hayata geçirmek, dijital çağın çocuklarına metaverse evrenine tanıtmak istiyoruz. Üst düzey düşünme ve üretme becerilerini, yenilikçilik kapasitelerini geliştirmelerini, dijital dünyanın içeriğini ve kurallarını fark etmelerini ve dijital öğrenciler olmalarını istiyoruz. Projemiz 7-12 yaş arası ilkokul öğrencilerinin dahil olduğu bir projedir. ( VR sanal gerçeklik gözlüğü proje kurucusu tarafından projedeki tüm ortaklara kargo ile gönderilecektir. Böylece tüm proje ortakları bu işi yapabilecektir. Bu sanal gerçeklik gözlüğü gerçekleştirilen "Dijital Öğretmenler Projesi" kapsamında alınmıştır. METU ODTÜ & Habitat & ING ile işbirliği içinde ve eTwinning projesine entegre edilmiştir.)

May

Projemiz Anasınıfı A Şubesi Öğretmeni Hande PEKTEZ tarafından yürütülmektedir. 9 Türk 2 İspanyol ortağımızla ve öğrencileriyle uyguladığımız bir e-twinning projesidir.

Dünya değişiyor, artan nüfusla birlikte doğal kaynaklarda hızla tükeniyor. Kullan-at mantığına dayalı düzenin sürdürülebilir bir sisteme dönüşebilmesi için artık geri dönüşümünde ötesinde bir şeylere ihtiyaç duyduğumuz kesin. Yaşadığımız topraklara ve gezegenimize karşı farkındalığımız ne kadar artarsa o kadar çok onu koruyup kollamak için çaba sarf ederiz. Daha az tüketmek, kullanılmış malzemeleri işlevsel ürünlere dönüştürmek, çevremizdeki kaynaklara yaratıcı bir bakış açısıyla yaklaşmak artık hepimizin elinde. İşte burada yeni nesil bir dönüşüm olan ileri dönüşümün nasıl hayata geçirildiğini öğrencilerimize çeşitli web2 araçları ile hazırlanmış materyallerle ve işbirlikçi etkinliklerle anlatıyor olacağız.

Ock

"Nature has no limits"  eTwinning projemiz  10 Türk ortağı ve 2 Litvanya, 1 Yunanistan, 1 Ürdün ve 1 Gürcistan ortağımız ile 3/C sınıfında Duygu ŞAHİN TURAN tarafından uygulanmaya başlamıştır. 

"Doğanın Sınırı Yok" projesi ile öğrencilerimize 21. yüzyıl becerileri doğrultusunda doğayı ve unsurlarını tanıtmayı, öğrencilerimizi doğanın gücü konusunda bilinçlendirmeyi ve öğrencilerimizle birlikte yaşam döngüsüne katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Projemiz 7-12 yaş arası ilkokul öğrencilerini kapsayan bir projedir.

May

"Tasarımlar Hikayesi (Story of Design)"  eTwinning projemiz  10 Türk ortağı ve 1 Sırp ortağımız ile 2/C sınıfında Duygu ŞAHİN TURAN tarafından uygulanmaya başlamıştır. 

Projemizde öğrencilerimizden hayal ve düşüncelerindeki soyut tasarımları ortaya çıkarmalarını bekliyoruz. Bu süreçte öğrencilerimizi görsel sanat, işitsel sanat ve yaratıcı yazma becerilerini birleştirerek ürünler ortaya çıkarmaya teşvik edeceğiz.